piatok, septembra 22, 2006,10:59
ježkotrt
Tak som sa dnes dočítal, že si nejaký Srb dopichal vtáka keď chcel trtkať ježka. Pre istotu ešte raz a pomaly: chlap - ježko - súlož. Normálka. Vraj mu to poradil ľudový liečiteľ ako riešenie problémov s predčasnou ejakuláciou. Chuj. Aj jeden, aj druhý. Keby toto poradil mne, ťahali by mu toho ježa z riti pol dňa.

Hlupáci ale zjavne ešte nevymreli a celkom sa im darí. Trkať ježka - čo čakal? Thajskú masáž? V Srbsku majú asi ťažko nejakých väčších, ľahšie pretiahnuteľných ježov ako u nás. To mu fakt nikto nepovedal, že keď už musí, šukajú sa predsa ovce? Ja už tým ľuďom fakt nerozumiem.

Ale mám ich rád, ozaj. Pomáhajú mi. Nedávno som natrafil na nete na chlapíka, čo si šesť rokov pichá do penisu silikónové injekcie a ešte o tom s nefalšovaným zábleskom šialenstva v oku rozpráva ako o najväčšej výhre svojho života. Čo, ako isto uznáte, je úroveň kompenzácie komplexov, o akej sa mne, ašpirujúcemu bláznovi bežného typu, ani nesnívalo. Holt, k skutočnému pomäteniu zmyslov je cesta proklatě dlouhá. Aby som si nechal medzi nohami narásť melón alebo opichať ježa, to by som musel byť veru ináč jebnutý.

Veselá sorta ľudí, títo úchyláci. Pomáhajú mi cítiť sa normálne. Legitimizovať moje vlastné, malé šialenstvo. Čo je občas až prekvapivo príjemné.
 
posted by astroboy
Permalink ¤