streda, septembra 27, 2006,14:21
dara rada dá

Toto mal byť pôvodne o dosť iný blog než čo sa z neho vykľulo. Plánoval som si tu vylievať dušu, riešiť seriózne veci a podobne. Ako to však chodí, človek mieni, pán Blog mení. Namiesto nemilosrdnej autoanalýzy tu v článkoch poväčšine len nadávam a viete čo? asi aj budem. Zistil som totiž, že to mám rád. Také fajné "do piči", šťavnaté ako poloprepečený steak, vie niekedy človeku pekne zdvihnúť náladu.

Preto prudérni, baľte kufre, bude sa tu pičovať a jebať a genitálie tu budú lietať hore dolu, tak pozor aby vás náhodou nejaké netrafili. Či si tým riešim nejaké komplexy mám momentálne hádajte kde. Áno, presne v piči. A takto to bude až kým ma to neprejde, čo môže byť celkom dobre aj nikdy. Nikdy nevieš.

S úvodom úspešne za nami by som sa teraz rád v mierne rošafnom duchu vyjadril k osobe istej Dary Rolins. Aby to malo ten správny odpich, začnem rovno tvrdením, že nám z malej Darinky vyrástla pekná kurva. Síce umelá, ale tú peknú jej uznám, síce deluxe, ale kurva tak či tak. Podozrenie sa vo mne zbieralo už roky, ale až plagát k turné čo teraz vídať vonku ma o tom presvedčil definitívne. Kľudne si o mne myslite, že som patologicky fixovaný na orál a ja sa k tomu pokojne priznám, ale Darin výraz tam hore na plagáte evokuje u väčšiny chlapov podľa mňa len jediné slovné spojenie - kokot do huby, excuse my French. Tá si tie ústa určite nezabudla zavrieť náhodou, mala v nich dosť joystickov na to aby chápala manipulačnú silu sacieho reflexu v oblasti mužských slabín. Nie že by sme o jej neustále pribúdajúcich skúsenostiach s novými a ešte novšími modelmi chceli až tak veľmi vedieť, ale vieme. Dara sa totiž novými pichačmi chváli rada. Raz bude určite v ponuke operátorov predplatená sms služba "Notifikácia o nových Dariných milencoch" a v TV kvízoch budú medzi najzáludnejšie patriť otázky: "Kto momentálne šuká Daru Rolins?"

Dara je proste moderná, mladá žena, vedomá si svojej sexuality, v tradičnom slovenskom ponímaní zvaná kurva. Alebo ďalšia citovo dojebaná bývalá detská hviezda hľadajúca lásku v rozkroku, vyberte si. Drew Barrymore meets Paris Hilton in Slovakia. Rozhodne sa však zdá, že Dara rada dá. Alebo aspoň chce, aby sme tomu verili. Potom nečudo, že skrytí hulváti ako ja vypisujú články ako tento. Nuž, vulgárna akcia - vulgárna reakcia.
 
posted by astroboy
Permalink ¤