štvrtok, októbra 19, 2006,18:30
good deal

Povedala, aby som šiel kúpiť kochlíky, že chce presádzať, vraj je mesiac v dobrej fáze.

Pozrel som na ňu, bradavky pod tričkom na mňa mierili ako dve hlavne. Doma nikdy nenosí podprsenku. Zrazu som mal chuť si tú sexi brokovnicu strčiť do úst, vysať z nej všetko strelivo a odpáliť sa do celkom inej sféry.

Kvetinárstvo mám síce od cesty, hovorím jej, ale ak mi dáš teraz kozy tuto do rúk (nastavil som obe dlane) plus ešte trochu pohrať sa s nimi jazykom, tak pôjdem.

Nejako sa jej to nepozdávalo, dokonca si myslela, že postačí, ak mi ich tam dá len tak v tričku, o saní ani nehovoriac. Keby som chcel omakávať niečo mäkké v bavlne, tak už dávno šukám vankúše. Alebo plyšového ježa :)

Nakoniec sme sa dohodli. Omakať pred, pocucať po. Ale vraj len keď sa vrátim do pol hodiny.

Bol som späť za 15 minút.
Chutili ako čerešne.
 
posted by astroboy
Permalink ¤