streda, októbra 11, 2006,01:50
oči ako dôkaz
Doprajme si na chvíľu luxus zjednodušenia a nazvime zlých ľudí kokotmi.

Na kokotoch je zaujímavé, ako veľmi majú kokotizmus vpísaný do tváre. Taký typický kokot, to je proste kuknem a vidím, dalo by sa povedať, že ak niekto vyzerá kokot, s najväčšou pravdepodobnosťou to aj kokot bude. Škoda len, že to neplatí i naopak a že každý kokot nemá kokotiu vizáž, to by som však od života chcel asi príliš. Zaujímavé je tiež, že u žien je situácia úplne odlišná - dokiaľ neotvoria ústa, od pohľadu len ťažko určiť, ktorá je piča a ktorá nie, obzvlášť keď mnohé z nich sú pičami práve preto, že sa o iné než o svoj vzhľad ani nestarajú, viď príklad predchádzajúci hate post o Darinke. A vôbec sú celé krajšie, to bude tým.

Každopádne, smutným dôkazom spomínaného fyziognomického pravidla o kokotoch sa od volieb stala naša nová koalícia. Nejako sa nám skokotnelo v médiách. Človek aby sa už ráno bál noviny otvoriť, že ktorý kokotí ksicht naňho zas odniekiaľ vyskočí. Slotov prepitý a prázdny? Mečiarov neforemný a falošný? Ficov neandertálsky, večne podmračený? Alebo zasa raz kokot v tvári absolútne najväčší, Štefan Harabin?

Ruku na srdce, videli ste v poslednej dobe niekoho nepríjemnejšieho a s podlejším pohľadom? Lebo ja nie. Najkokotskejší zástrih brady aký existuje, kokotská ofinka, vlnka, prehadzovačka či čo to tam má ale najmä a predovšetkým zlé, zlé, veľmi zlé oči. Kokoti majú všetci zlé oči, pravidlo číslo 1. A hej, som zaujatý. Keď môže taký kokot súdiť, ja ho môžem aspoň odsúdiť, pokojne aj bez dôkazov. Stačí mi ten pohľad, čo ma z neho každý raz rozbolí...čo ja viem kde sídli v človeku zmysel pre spravodlivosť? V srdci?

Fotku sem dnes radšej nedám. Ani sám by som sa sem potom nemal chuť vrátiť.
 
posted by astroboy
Permalink ¤